Главная > --- > Газ чи бензин? відповідь Тут!

Газ чи бензин? відповідь Тут!


16-02-2016, 20:05. Разместил: Tania
Фахівці назвали всі "за" і "проти"
Переведення автомобіля на газ купує свою вартість вже через 3-9 місяців, надалі дозволяючи істотно економити на паливі, але підходити до цього питання слід з граничною обережністю.

Бензин зараз майже в два рази дорожче зрідженого газу. Land Cruiser, Range Rover або представницьким Mercedes з ГБО сьогодні вже нікого не здивуєш, але в усіх випадках показана така економія? Спробуємо розібратися в плюси, мінуси і протипоказання.

Інша нафта

Йдеться про системи ГБО на зрідженому пропан-бутані (LPG), який є побічним продуктом нафтопереробки. На відміну від систем, що використовують природний газ метан, такі комплекти доцільно встановлювати на легкові автомобілі зважаючи на їх компактність. Саме вони найбільш поширені в нашій країні.
По суті, газобалонне обладнання для роботи на зрідженому газі – це набір окремих компонентів від різних виробників, правильно підібраних майстром-установником під конкретний автомобіль. Установчий комплект складається з виносного заправного пристрою (ВЗУ), балона, диференціального редуктора, інжекторних форсунок, мультиклапана, клапана-фільтра, газового фільтра, датчика тиску і температури газу, електронного блоку управління і перемикача "газ/бензин".

Економимо гроші, бережемо планету

Робота двигуна внутрішнього згоряння на газі збільшує його ресурс, економить гроші і знижує кількість шкідливих викидів в атмосферу – це аксіома.

Ринок ГБО розвивається, і сьогодні у продажу можна знайти системи будь-якого класу, розміру і вартості. Останній аспект – ціна, залежить від типу двигуна, марки ГБО і складності установки. Тип двигуна визначає також вибір покоління ГБО: для карбюраторних підійде 1-е і 2-е покоління, для інжекторних – 4-е, 5-е.

Перше покоління ГБО заборонено в Україні з 2006 року, як таке, що не відповідає екологічним нормам. Тим не менш, іноді його встановлюють на карбюраторні автомобілі. Газову установку другого покоління можна встановлювати на автомобілі, випущені до 2000-х років. Встановленням ГБО третього покоління в Україні практично ніхто не займається, цю систему можна зустріти хіба що на машинах, пригнаних з Європи. Найпоширеніше на сьогоднішній день – четверте покоління обладнання. Більше 90% установок припадає саме на нього.

Четверте покоління ГБО забезпечує найбільшу економічність при найменшій втраті потужності: до 50% економії і всього 2-10% зниження потужності. Для порівняння, ГБО 2-го покоління знижує потужність автомобіля на 15-30%, даючи лише 40% економії.
Без втрати заводської гарантії

У Європі покупцям доступний непоганий вибір автомобілів з ГБО, встановленим заводом-виробником. Додатково до всіх переваг ГБО, покупці таких автомобілів зберігають гарантію на свої машини.

У нашій країні заводське ГБО є лише у Renault Sandero з мотором 1,2 літра. "Газифікована" модель дорожче бензинової на 12 000 гривень. Приблизно стільки ж офіційні дилери Renault і Nissan просять за установку ГБО на інші моделі такого класу, за умови збереження заводської гарантії на автомобілі.

ГБО вказане як додаткове обладнання в прайс-листах офіційних дилерів ZAZ для моделей Lanos, Sens, Vida і Lanos Pick-up.

Активно просуває газову концепцію група компаній АІС, що представляє на нашому ринку такі автомобільні марки як Lada, Chevrolet, MG, Opel, Renault, SsangYong, Geely та ін.

Зберігають повну або часткову гарантію на автомобілі при установці ГБО на фірмовому сервісі і деякі інші офіційні дилери.

Можна всім!

ГБО можна встановлювати на всі сучасні типи двигунів – від звичайних 4-циліндрових рядних, до оппозитних "шісток" і турбованих "вісімок". Встановлюють ГБО і на роторні двигуни.
Ключовим пристроєм системи ГБО є редуктор. Для коректної роботи системи потужність редуктора повинна відповідати потужності двигуна з невеликим запасом, так для двигуна в 100 кВт правильно використовувати редуктор потужністю 150 кВт. Важливо, щоб редуктор не працював на піку своєї продуктивності, це допоможе зберегти стабільність в роботі всієї системи ГБО.

З часом після установки ГБО може з'явитися запах газу, навіть незважаючи на герметичність з'єднань. Це відбувається від того, що самі гумові шланги просочуються одорантами. Щоб цього уникнути, потрібно використовувати шланги високої якості.

Фахівці рекомендують встановлювати ГБО італійського виробництва, як найбільш надійні та стійкі до низької якості газу.

Пора думати раціонально

Мабуть, лише народні депутати в нашій країні не обладнають машини ГБО. А якщо і вирішують заощадити на транспорті, роблять це "красиво" – поповнюючи автопарк гібридами від Lexus або Mercedes. Тим же, хто рахує зароблені гривні і не хизується своїм статусом, рекомендуємо звернути увагу на газобалонне обладнання для свого автомобіля.скачать dle 10.3фильмы бесплатно
Вернуться назад