установка гбо
встановлення гбо
гбо на авто львів
гбо у львові ціна
» » Міфи про встановлення ГБО
Інфо до новини
  • Переглядів: 1770
  • Автор: Tania
  • Дата: 1-03-2015, 18:31
1-03-2015, 18:31

Міфи про встановлення ГБО

Категорія: Новини

Не для всіх авто ГБО однаково «корисно»?

Міф про те, що газ призводить до поломок авто, бере початок ще з часів СРСР. Тоді багато водіїв промишляли розкраданням палива з службових машин. Коли партія наказала перевести частину транспорту на газ (з метою економії і підвищення екологічності), у пересічних громадян пропало додаткове джерело доходів. Бензин злити не проблема, а от з газом таке не пройде. У схеми розкрадань нерідко були включені керівники автогосподарств (згадуємо легендарну фразу: «і для цього я дозволив спотворити власний сарай»). Тому як вони, так і водії об'єднали свої сили для дискредитації технології газифікації автотранспорту. Водії писали фективні рапорти про часті поломки, завгар передавали їх по інстанції і т.д. Результат - ГБО псує двигун внутрішнього згоряння.
 
Якщо ж вивчити статистику і досвід інших країн, можна зробити для себе зовсім інші, несподівані висновки. Наприклад, не всі знають (і хочуть в це вірити), що при використанні газу у вузлах і агрегатах спостерігається менший знос, а в камерах згоряння відсутній нагар.
Дуже часто, від псевдоспеціалістів, ми чуємо, що для деяких видів моторів ГБО не підходить. Зокрема, газ буквально протипоказаний для оппозітних моторів Subaru. Але ми можемо розповісти реальну історію з життя, в яку потрапив наш колега, перебуваючи в Голландії. Він навідався в автосалон Субару в Амстердамі, де між ним і продавцем відбулася цікава бесіда:
- Скажіть, а я міг би придбати Форестер з газовим обладнанням?
- Звичайно, він перед вами. Взагалі всі автомобілі, які ви бачите, газофіковані.
- Як? І ця спортивна Імпреза теж?
- Так, звичайно. Кому вона потрібна без ГБО. Без ГБО на ній їздити дуже дорого.
- А це не вплине роботу двигуна?
- Чи вплине, його пробіг буде більше в півтора-два рази. Все залежить від вашої манери їзди.
Міфи про встановлення ГБО

 Покоління ГБО. Їх кількість і відмінності

Перше і друге покоління, це системи, призначені для старих карбюраторних і моноінжекторних моторів. Витрата газу у них приблизно на 20% більше порівняно з бензином. Розглядати їх сьогодні вже не актуально, так як карбюраторні мотори зняті з виробництва майже всіма виробниками. Перше покоління від другого відрізняється можливістю працювати з моторами оснащеними каталізатором.

Третє покоління, може працювати з карбюраторними і моноінжекторнимі моторами. Система подає газ у впускний колектор дуже близько до впускного клапана кожного з циліндрів. Між штуцерами, які встановлюються у впускному колекторі і редуктором, який займається подачею надлишкового тиску, розташований кроковий дозатор механічного типу, який розподіляє правильні порції газу впускного колектору.
 
Недолік цього покоління виражається в тому, що ГБО не використовує електронний блок керування двигуном і, відповідно, алгоритми, за якими обчислюється момент уприскування і кількість необхідного палива. Тобто, всі розрахунки проводяться по заданих виробником ГБО алгоритмам. А вони можуть значно відрізняться від заводських вимог і приводити до неправильної роботи мотора.

Четверте покоління, має електромагнітні газові форсунки, які забезпечують уприскування газу в кожен циліндр (тобто, за аналогією з бензиновою системою). Дозування і визначення фази вприскування виробляє штатний автомобільний контроллер.
 
Переваг у системи ГБО четвертого покоління декілька. Наприклад, автоматичний перехід двигуна з газового на бензинове паливо. При правильному налаштуванні ГБО, водій практично не помічає переходу з газу на бензин і назад. Різниця у витраті газу (у порівнянні з бензином) не перевищує 10-20%.
Сьогодні це найпопулярніше і вигідне обладнання для бензинових моторів з розподіленим уприскуванням палива.

П'яте покоління, це система «рідкого фазованого розподіленого уприскування».
Відміну від ГБО четвертого покоління в тому, що 5 покоління впорскує в циліндри газ у рідкому стані. Для цього в балоні є газонасос, що забезпечує проходження газу в рідкій фазі з балона (по рампах газових форсунок) і надлишків назад в балон.
Паливні картки і ЕБУ двигуна застосовуються штатні. Можуть вноситися лише незначні зміни для адаптації газової системи до бензинової паливної карті. У п'ятому поколінні використовуються додаткові форсунки і рампа.
 
Існує думка, що у випадку з п'ятим поколінням, є можливість запускати двигун на газі, та й витрата ідентичний розтрат бензину. Але це не зовсім так, вважають в компанії AUTOGAS CENTER:
«Системі потрібен час для прокачування газу і видалення повітря з системи, це близько 30-40 секунд (залежно від того, як довго стояла машина). Але все одно цей час набагато менше, ніж прогрів двигуна в 4-му поколінні, і воно не залежить від температури повітря (зима-літо). Витрата - + 10-20%, в порівнянні з їздою на бензині », - розвіює міфи фахівець Павло.
 
Шосте покоління. Так, воно теж уже існує! У цьому випадку паливні рампи, форсунки і штатний бензиновий контролер автомобіля залишаються рідними без будь-яких переробок.
Недолік фактично один - чутливість до чистоти газу. Вартість також можна віднести до недоліків, проте, як відомо після запуску в масове виробництво ціна може значно знизиться. Відзначимо, установка 6-го покоління можлива тільки на двигуни з прямим уприскуванням палива.
 
Сьогодні пропозиції по установці ГБО 5-го і 6-го покоління в Україні вже є, хоча їх замало. І це логічно - якісний газ у нас теж спробуй відшукати ...

Чи завжди переплата виправдана?

Найбільш поширені сьогодні системи четвертого покоління. За ним найлегше відстежити середню вартість обладнання та установки.
Зауважимо, що різниця в ціні (залежно від виробника) коливається в межах 5-10%. Основна різниця може набігти за рахунок вартості установки і налаштування. Але! Саме від встановлення і налаштування буде залежати, наскільки якісно і довго працюватиме ваш двигун ...
Ціна вартості обладнання безпосередньо залежить від кількості циліндрів в двигуні. Так як на кожен циліндр ставиться окрема форсунка. Цілком логічно, що за чотирициліндровий мотор ціна буде одна, а за восьмициліндровий - інша. Крім того, грають роль і можливості форсунок. Чим більше об'єм циліндра, тим більше має бути прохідний перетин форсунки. Буде вище і ціна.
Часто можна почути, а чи вигідно їздити на газі? Відповідь однозначна, вигідно. Але от наскільки, це вже друге питання. Відповісти на нього можна самостійно. Для цього потрібно знати вартість встановлення ГБО, вартість бензину і газу. Не завадить калькулятор.
Для прикладу розрахуємо окупність ГБО для двох різних автомобілів. Перший має чотирициліндровий двигун об'ємом 1,6 л, а другий 4,8 л і 8 циліндрів. Середня витрата бензину в першому 10 л / 100 км, у другому 20 л / 100 км. Вартість установки 8500 грн і 16000 грн відповідно. Вартість бензину беремо 16,3 грн., А газу - 8,9 грн. Будемо враховувати, що споживання газу може бути приблизно на 10% більше, ніж бензину.
 
На 100 км пробігу автомобіль з двигуном 1,6 витратить 10 л бензину або 163 грн, газу 11 л або 97,9 грн., Тобто різниця становить 65,1 грн. Це та сама сума, яку ви економите. Але потрібно ще повернути гроші за установку. Ділимо 8500 грн. на 65,1 грн. і множимо на 100 км. При таких цінах і при такому витраті палива за січень 3000 км установка окупиться. Подальший пробіг буде вам економити 65 грн. кожну сотню кілометрів.
За тією ж схемою перераховуємо автомобіль з мотором 4,8 л і отримуємо різницю у вартості пробігу 130,2 грн., А окупність ГБО - за 12288 км.
Наскільки багато ви їздите безпосередньо впливає на термін окупності в місцях, днях, роках.

Що робити, якщо підвищений витрата або нерівномірна робота двигуна на газі?

Визначити, наскільки гарні установники ГБО, «на око» не вийде. В ідеалі у них повинен бути сертифікат, що показує рівень їх професійності та вміння установки даного обладнання. Причому варто уважно вивчити, кому він видавався. Вам можуть пред'явити сертифікат іншої компанії, видавши його за свій.
Непогано, якщо сервіс рекомендований ким-небудь з ваших знайомих або друзів. Якщо вони не мають проблем з ГБО, встановленим конкретним сервісом, то і ви, швидше за все, будете задоволені його послугами.

Місце встановлення ГБО

Будь-які газові балони мають солідний запас міцності. У всякому разі, якщо їх порівнювати з бензобаком, то цей запас більше, ніж десятикратний. Без проблем можна встановити балон і під днищем автомобіля замість запаски. Для перестраховиків досить встановити додатковий захист, за прикладом тих, що ставлять під двигун. Цього буде цілком достатньо для спокою за кермом. Ймовірність пошкодження балона і загоряння автомобіля з газом дуже невелика, але за умови, що система справна, і всі запобіжні клапани в робочому стані. Тому й треба стежити за системою, проходити планове техобслуговування.
 
Однією з найпоширеніших помилок є заправка балона без технічного запасу вільного простору в холодну пору року. Після прогріву відбувається підвищення тиску до критичних величин, розгерметизація балона і подальший вибух. Тому ніколи не заправляйте балон повністю. Крім того, всі балони мають граничний термін служби. По його закінченню вони повинні обов'язково пройти повторний огляд. Система газопроводів в машині повинна регулярно проходити ТО на предмет виявлення витоків і проведення профілактики.
Якщо розглянути зафіксовані випадки вибухів, то практично всі вони сталися через недотримання правил безпеки.
Наступного разу ми розповімо, можна (і чи потрібно) ставити ГБО на малолітражні двигуни, як обладнати домашні газові заправки, і яка реальна втрата потужності при установці ГБО. //скачать dle 10.3фильмы бесплатно
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
^