установка гбо
встановлення гбо
гбо на авто львів
гбо у львові ціна
» » Чи безпечний газ в авто?
Інфо до новини
  • Переглядів: 3764
  • Автор: Tania
  • Дата: 30-03-2015, 11:03
30-03-2015, 11:03

Чи безпечний газ в авто?

Категорія: Новини

Вам не обов'язково знати всі тонкощі. Але ... розуміння що у Вас встановлено - повинні знати. І чи встановлено воно правильно? Якщо Ви цього не знаєте - Ви це не контролюйте. І приймаєте рішення тільки з позиції - де можна встановити газ дешевше, не вдаючись у подробиці.
Про те, як вибирати ГБО (газову устанока на Ваш авто) ви можете почитати в іншій статті. А наша тема - БЕЗПЕКА.
Основні елементи ГБО, які впливають на безпеку газової установки
Газовий балон
Чи безпечний газ в авто?

Автомобільні газові балони виготовляються з високоякісної сталі товщиною 3-4 мм, витримують ударні навантаження до 20 тонн (до відома, бензобак повинен тримати навантаження до 5 тонн).
 Балон Цилліндрічеській пропан / бутан У конструкції балонів застосовуються спеціальні шаруваті матеріали і комірчасті наповнювачі, що знижують небезпека пошкодження балона. Кожен випускається газовий балон проходить шестиступеневий контроль безпеки і отримує відповідний сертифікат. При виготовленні кожного балона присвоюється унікальний код. Всі балони проходять 100% -у діагностику зварних з'єднань, гідравлічні і пневматичні випробування.
Якщо порівнювати бензинові баки, то в сучасної автомобільної промисловості вже з 1974 року більшість автовиробників застосовують пластикові паливні баки. Пластикові ємності мають багатошарову структуру, в яку включені поліетилен високої щільності, клейові склади і бар'єрний шар з поліаміду. Прабатьки пластикових бензинових баків досі випускають одношарові паливні баки. Вам не стало страшно, що бензобак складається з поліетилену. І нічого, і BMW, і Honda, і AUDI, і Мерседеси їздять з пластиковими баками.
 Балон тороідальний пропан / бутан Пропан-бутанова суміш знаходиться в системі під тиском, максимально не перевищує 16 атмосфер (це тиск, який виробляє сила в 1 кг на площу в 1 см²), на практиці рідко перевищує 10 атмосфер. А автомобільний газовий балон для газу пропан-бутан розрахований на тиск мінімум 25-30 атмосфер. Виходить, що запас міцності балона, як мінімум в 2 рази перевищує тиск у звичайних умовах експлуатації. Чи безпечний газ в авто?
У Європі проводять випробування «на розрив». Виробники автомобільних балонів для скраплених вуглеводневих газів (пропан-бутан), при кожній зміні партії сталі, використовуваної для виробництва продукції, проводять наступні тести. Вони накачують балони тиском, поки ті не розірвуться, просто не лопнуть. На випробуваннях ці балони рвуться при тиску в 80-100 атмосфер.
Згідно з вимогами безпеки, у разі загоряння автомобіля, у пасажирів має бути достатньо часу, щоб покинути машину. Так ось проводяться тести, де повний газовий балон кидається у вогонь. Як тільки тиск в балоні перевищить 25 бар, спрацює запобіжний клапан, і станеться контрольоване підбурювання тиску. Подивіться як це відбувається на практиці з випробуваним балоном, і автомобілем з газовим балоном.
Що виходить через запобіжний клапан, газ запалюється і згорає контрольованим чином. Перед початком скидання надлишкового тиску, балон повинен перебувати у відкритому вогні 7-12 хвилин, щоб пасажири встигли покинути автомобіль. Призначення балона - запобігти вибуху, а газ повинен безпечно вигоріти. У випадку з бензиновим баком, вибух проконроліровать неможливо. У цьому відео можна побачити випробування балонів для пропан-бутанової суміші, метанової суміші і для бензину.
Мультиклапан
На балон встановлюється багатофункціональний пристрій - мультиклапан, що має до забезпечення безпеки безпосереднє відношення.
Чому він так називається?
В даному вузлі є:
1. Запобіжний клапан скидання газу.
Призначений для запобігання руйнування газового балона при істотному збільшенні тиску в ньому. Тиск може підвищитися, наприклад, якщо ви заправили газовий балон по зав'язку, і не проїхавши пари кілометрів, залишили грітися на сонці. Коли тиск в балоні досягає 25 бар, клапан відкривається механічно і підбурює надлишковий тиск, поки воно не нормалізується. Спеціальні шланги виводять стравлювати газ назовні, запобігаючи його попадання в салон автомобіля. У другому випадку - це пожежа. Як ви бачили на відео вище, балон не вибухає, а пашить періодично вогнем, поки газ всередині ємності не вигорить повністю.
2. Відсікаючий поплавок.
Є два типи мультиклапанів - класу А і класу В. Мультиклапан класу А автоматично здійснює скидання надлишкового тиску, а мультиклапан класу В немає. Тому в першому випадку можна заповнювати балон хоч на 100% - небезпеки це не представляє. А в другому випадку, балон повинен бути заповнений не більше ніж на 80% свого об'єму. Інший простір заповнить утворюється парова подушка, за рахунок якої, при нагріванні, обсяг рідкого газу збільшується, не викликаючи небезпечного збільшення тиску в балоні. Тому в мултіклапане класу B, при досягненні заповнювання балона 80-85 відсотків, відсічення перекриває доступ газу в балон.
3. Зворотний клапан.
Клапан, який запобігає виходу газу з трубки заправного пристрою, після від'єднання заправного пістолета. Береже руки від обмороження. Пропан-бутанова суміш, виходячи на повітря у вигляді рідини, інтенсивно випаровується і інтенсивно забирає тепло від навколишнього середовища. Тому попадання струменя скрапленого газу на тіло людини може викликати обмороження.
4. Швидкісний клапан, який прісекает подачу газу в разі обриву трубки подачі газу.
Якщо ви десь, випадково переб'єте паливну магістраль, по якій газ подається з балона в підкапотний простір, газ буде виходити з балона зі швидкістю, що перевищує максимально допустиму в нормальному режимі експлуатації. У цьому випадку спрацює швидкісний клапан та аварійно перекриє вихід газу назовні. Також є можливість закрити заправний і видатковий вентилі вручну.
5. Датчик вимірювання залишку палива.
В даному випадку, береже Вас від небезпеки залишитися без палива посеред непролазної пробки.
6. Електромагнітний клапан, який відключає подачу газу при виключенні запалення.
Призначений на той випадок, якщо залишений без нагляду автомобіль з якоїсь причини заглох. Перемикач замикає газові клапана, перешкоджаючи виходу газу і скупченню його в підкапотному просторі. Дана опція в два рази збільшує вартість такої деталі, але при цьому безпеку всієї системи значно зростає.
Сучасне електронне ГБО має датчики витоку газу і загоряння, систему скидання тиску при аварії, а також систему пожежогасіння.
Чим загрожує нам газ Пропан-Бутан?
Зрозуміло, саме слово «ГАЗ» несе в собі якесь попередження про небезпеку, проте варто пам'ятати, що пропан-бутанова суміш, використовувана в більшості автомобілів, у звичайних умовах важчий за повітря, що запобігає утворенню газо-повітряної суміші, а точка займання цієї самої суміші вище, ніж у суміші парів бензину з повітрям.
Американці розрахували, що, якщо на природному газі будуть працювати 14 тис. Автобусів (25% автобусного парку США) і кожен з них буде заправлятися газом 300 разів на рік, ймовірність загоряння становить 1 раз в 35 років - 74 роки.
Запах газу з'являється у вихлопу при неправильному регулюванні подачі газу. У Вас в квартирі на кухні не пахне газом? Правильно, не пахне. А якщо пахне, Ви викликаєте аварійну бригаду, оскільки поява запаху газу - це ЧП. Так само і в машині. Якщо з'явився запах газу, значить є витік і її необхідно екстрено усунути, для чого слід звернутися в будь-який сервіс, який має ліцензію на установку і ремонт газового обладнання. Рівно те ж саме слід робити і при витоку бензину, тобто витік слід усунути. До речі, при витоку бензину небезпека займання багато вище, так як бензин має здатність накопичуватися, на відміну від газу, який при витоку просто йде в атмосферу, не уявляючи собою ніякої небезпеки. У справному автомобілі газом не пахне.
Чи можна курити в автомобілі з газовим обладнанням? Запалена сигарета в салоні автомобіля ніякої небезпеки не представляє. Але палити в машині не рекомендується. По-перше салон смердить тютюном, по-друге палити дуже шкідливо.
Якщо в салоні пахне газом, то перше, що наказує інструкція, - закрити вентилі балона і продовжити рух на бензині, до з'ясування причин. А причини може бути дві. Перша - витік і потрапляння в салон незгорілого одоранту з системи випуску відпрацьованих газів. Друга - несправність запірної арматури (що трапляється вкрай рідко). При справній системі в салоні газом не пахне! Неодноразово згадуваний «запах газу» пов'язаний, як правило, або з неправильно проведеним ТО (зливом конденсату на ежекторних системах подачі газу), або з негерметичністю вихлопної системи, при якій незгорілий одорант задуває в салон через повітрозабірники. Цей запах хоча і вкрай неприємний, але не може служити причиною загоряння, а правильно проведене ТО і нормальний стан вихлопної системи гарантують Вам відсутність неприємних відчуттів.
З приводу запаху: цього немає на машинах з ГБО-4 покоління. Така проблема властива тільки попереднім поколінням ГБО.
З приводу небезпеки, вона звичайно присутня, але знову ж американці на своїх сайтах пишуть, що газ, якщо труїть балон або він розірваний випаровується швидше, ніж бензин і тому він не настільки небезпечний як його всі уявляють.
Природний газ - найбільш безпечне моторне паливо. Його нижня межа самозапалювання набагато вище, ніж у нафтових моторних палив.
Безпека не обмежується тільки використанням правильного автомобільного газового обладнання. Особливі вимоги газ пред'являє до стану електрики автомобіля, до його системі запалювання і чистоті повітряного фільтра. Все має бути бездоганно, а витратні деталі повинні своєчасно замінюватись. Для цього важливо проходити планові ТО газобалонного обладнання (ТО ГБО-1, ТО ГБО 2, ТО ГБО 3, щорічне ТО ГБО).скачать dle 10.3фильмы бесплатно
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
^