установка гбо
встановлення гбо
гбо на авто львів
гбо у львові ціна
» » Поколінння ГБО
Інфо до новини
  • Переглядів: 545
  • Автор: Tania
  • Дата: 24-03-2015, 19:25
24-03-2015, 19:25

Поколінння ГБО

Категорія: Новини

Перше покоління ГБО. Системи з вакуумним керуванням і механічним дозатором газу, які встановлюють на бензинові карбюраторні й прості інжекторні автомобілі. У першому поколінні ГБО використовуються як вакуумні, так і електронні газові редуктора.
Друге покоління ГБО. Механічні системи, доповнені електронним дозуючим пристроєм, що працює за принципом зворотного зв'язку з датчиком змісту кисню (лямбда-зонд). Вони встановлюються на автомобілі, оснащені інжекторним двигуном і каталітичним нейтралізатором відпрацьованих газів ("каталізатором").

Третє покоління ГБО. Системи, що забезпечують розподілене синхронне упорскування газу з дозатором-розподільником, що управляється електронним блоком. Газ подається у впускний колектор за допомогою механічних форсунок, які відкриваються за рахунок надлишкового тиску в магістралі подачі газу.

Четверте покоління ГБО. Це системи розподіленого послідовного упорскування газу з електромагнітними форсунками, які управляються більш сучасним електронним блоком. Як і в системі попереднього покоління, газове обладнання (ГБО) 4 покоління газові використовує форсунки, які встановлюються на колекторі безпосередньо у впускного клапана кожного циліндра.

Але, на просторах колишнього СРСР із цією класифікацією відбулася незрозуміла метаморфоза. Нерозповсюджене і не прижилося, третє покоління зникло, а перше і друге піднялися на сходинку вище, ставши другим і третім відповідно.

Щоб уникнути плутанини, зручніше застосовувати найменування газобалонних систем за аналогією з бензиновою паливною системою.
"Газовий карбюратор" - відповідає першому поколінню ГБО

"Лямбда-контроль система (ЛКС)" - відповідає другому поколінню ГБО.

"Газовий інжектор", він же "газове впорскування" - відповідає четвертому поколінню ГБО
Це ті покоління, які можна встановити в країнах СНД. Але в Європі давно використовується так зване п'яте покоління, у якому газ у двигун надходить безпосередньо в циліндри в зрідженому стані, де моментально випаровується. Але на пострадянському просторі такі системи поки не встановлюються. Це викликано в першу чергу низькою якістю газу й дорожнечею даних систем. Велика ймовірність того, нашому газі така система просто відмовиться працювати. Але вони поки є далекими перспективами для нашого ринку ГБОскачать dle 10.3фильмы бесплатно
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
^