установка гбо
встановлення гбо
гбо на авто львів
гбо у львові ціна
» Вибір обладнання
Інфо до новини
  • Переглядів: 304
  • Автор: Tania
  • Дата: 12-01-2016, 12:40
12-01-2016, 12:40

Вибір обладнання

Категорія: ---

Ми проаналізуємо середньостатистичний автомобіль з чотирициліндровим двигуном об'ємом від 1,2 літра до 2,5 літра. Вік автомобіля від 3 до 8 лет.Ціліндріческій-балон-www.s-gas.com_.ua_

Як правило, помітивши де-небудь рекламу по установці ГБО з досить низькою ціною, споживач звертається на СТО з метою встановити за цю ціну обладнання. Нерідко СТО не наполягає на більш дорогому комплекті і починає, що не дивлячись на автомобіль, встановлювати такий комплект обладнання. Що споживач помітить, коли монтаж закінчений і яким чином інсталяційний центр досягає такої малої ціни?

Почнемо з балона. Безвідповідальний і невірний підбір балона, очевидно, найважче виправити. Давайте розберемося, які взагалі бувають балони. Взагалі, балонів є два типи (ми розглядаємо пропан-бутановую установку).

Циліндричний балон

Першими розглянемо циліндричні балони - з назви зрозуміло, що вони мають форму циліндра. Ці балони різняться довжиною (від 500 мм до півтора метрів) і діаметром (0т 224 мм до 457 мм). При правильному підборі на деяких моделях автомобілів циліндричний балон може бути поставлений красивіше і компактніше ніж тороїдальний. Наприклад, на деяких модифікаціях SkodaSuperb спинка заднього сидіння не складається, але глибина багажного відсіку така, що навіть людина з ростом більше двох метрів ледь здатний дотягнутися до цієї самої спинки. У дальньому кінці такого багажника втрачається Тороїдальний-балон-www.s-gas.com_.ua_-300x182ціліндріческій балон на 65літров (діаметром 300мм і довжиною 1022мм) без втрати функціональності, спинка то все одно не складається. По суті, в цьому автомобілі запасне колесо, що лежить в багажнику, заважає більше ніж циліндричний балон. Але часто в дешевій комплектації під установкою
циліндричного балона мається на увазі установка балона об'ємом 50 літрів (діаметром 300мм і довжиною 802мм). Балон НЕ оптимального розміру і не завжди в оптимальній позиції, як раз так, що дитяча коляска або валізу вже не влізе, зате праворуч і ліворуч від нього місце буде.

Тороїдальний балон

Тороїдальні балони розроблені спеціально для монтажу на місце запасного колеса. При виборі тороїдального балону потрібно враховувати, що вони випускаються як для внутрішнього монтажу, так і для зовнішнього (у випадку якщо запасне колесо підвішене під багажним відділенням) і це різні балони. Асортимент таких балонів величезний, починаючи від 26-ти літрів (520 мм діаметр і 180 мм висота) і закінчуючи 114-ю літрами (720 мм діаметр і 330 мм висота, виконання для зовнішнього монтажу). Непогано, якщо вже ми жертвуємо нішею запасного колеса, зайняти її максимально. Але якщо Ви замовляєте найдешевший варіант, то отримаєте балон на 42 літра (600 мм діаметр і 200 мм висота) найпопулярніший та бюджетний, а у Вас, наприклад, поміщається балон на 62 літра (680 мм діаметр і 225 мм висота). Мало того, що Ви «вкрали» у себе майже 40% запасу ходу, але й залишили порожнім місце навколо балона і тепер там буде мотлох скупчуватися, а картонний підлога багажника висить у повітрі і буде прогинатися. Отже, коли у величезній ніші запасного колеса вже лежить малесенький балон, в саме багажне відділення ми вкладаємо повнорозмірну запаску і прикро тут те, що запаска «займає місця більше, ніж поміщається газу в балон».

Ми, по суті, не заявляємо про те, що продаються на ринку України балони дуже сильно різняться за якістю, як і за вагою. Недбайливі виробники можуть виготовити балон з тоншого металу, що, безумовно, буде дешевше. Ще Вам можуть запропонувати встановити був у вжитку балон з Європи, зараз до нас багато цього сміття везуть, так саме сміття. Вся справа в тому, що в цивілізованому світі прийнятий термін експлуатації автомобільного газового балона рівний десяти рокам. По закінченню десяти років балон підлягає безумовній зміні, такий період обраний не випадково. Все виходить з того, щоб за вказаний період нормальний сертифікований балон не встиг втратити свої властивості і стати небезпечним, як при нормальній експлуатації, так і в разі дорожньо-транспортної пригоди, наприклад. Не забувайте, що в перебігу цих років на стінки балона незмінно впливали перепади температур, внутрішня і зовнішня корозія, а також циклічні навантаження при заправці і опустошенііЗеніт-ПРО-www.s-gas.com_.ua_ (викликають втомні пошкодження). З цих причин після десяти років експлуатації автомобільні газові балони йдуть на звалище, іноді разом з автомобілями, де їх весело скуповують наші «бізнесмени». Перед установкою такого балона в автомобіль, балон можуть навіть почистити і пофарбувати, але це не
відновить надійність і товщину стінок, він просто стане пофарбованим сміттям з Європи.

Перейдемо до того, що встановлюють під капотом.

Один з головних елементів ГБО - електроніка. Під капотом автомобіля встановлюється електронний блок управління, розкладається проводка, встановлюються датчики. Завданням електроніки є розрахунок необхідної порції палива. Вартість комплекту підкапотної електроніки для чотирициліндрового двигуна, залежно від моделі і виробника, може розниться більш ніж у два рази. І секрет тут не в терміні гарантії, як плата, корпусі і країні походження. Електронний блок управління це ящик з інструментами для настроювача і чим більший асортимент всіляких функцій електроніка надає, тим вище ймовірність, що Ваш автомобіль буде налаштований правильно. Правильно налаштований автомобіль не повинен сіпатися, у нього не Зеніт-прямої-уприскування-www.s-gas.com_.ua_должна загорятися лампочка помилки, двигун зобов'язаний розвивати однаково хорошу тягу (таку ж, як і на бензині) в будь-яку погоду і т. д. На жаль не всі установники газобалонного обладнання вміють повноцінно застосувати цей набір, а деякі і не збираються намагатися, тому, що для них критерієм роботи є факт роботи мотора на газі, а як він працює неважливо.

У випадку встановлення ГБО у таких фахівців справді не важливо, яку електроніку вони використовують, вони все одно з усього набору інструментів використовують тільки «молоток». А якщо по суті - то навіть недостатньо встановити найдорожчу електроніку, настроювач ще повинен уміти її налаштовувати. При установці ГБО за супернизькою ціною, можете бути впевнені, що буде встановлена одна з найдешевших електронік і неважливо чи вистачить інструментів для налаштування вашого автомобіля чи ні.

Практично будь-який автомобіль з будь-якою електронікою якось функціонувати на газі буде, але можливо витрата палива буде завищений або систему доведеться підлаштовувати при зміні погоди, на худий кінець буде Редуктор-ХЛ-Пропан-www.s-gas.com_.ua_1зажігаться помилка двигуна, але працювати автомобіль буде. Але все ж, якщо є можливість не економити на електроніці, не економте, беріть електроніку з багатим інструментарієм. Хоча якщо правильна
робота мотора на газі не є вашою метою, то для Вас комплекти електроніки дійсно відрізняються тільки ціною.

Перейдемо до виконавчих пристроїв системи ГБО.

Редуктор-випарник - один з найважливіших елементів ГБО. У редуктора є головні завдання: випарувати рідкий газ, нагріти газ до робочої температури і подати в систему під робочим тиском. Суміш пропану і бутану при випаровуванні сильно остигає, і її температура може зменшитися навіть до -40 градусів за шкалою Цельсія, а до газових форсунок газ необхідно подавати з температурою не нижче +10 градусів. А так само цей редуктор повинен бути здатний забезпечувати номінальне тиск газу на виході, в режимах максимального споживання. Тому для нашого, досить холодного, клімату рекомендується підбирати газовий редуктор з запасом по потужності від 15% до 50% залежно від особливостей автомобіля.

Але встановивши газове обладнання «недорого», ви можете виявити під капотом свого 180 - сильного автомобіля 120-сильний редуктор. Немає працювати система, звичайно ж, буде, особливо влітку і особливо якщо не сильно тиснути на педаль акселератора. Але з таким редуктором на потужностних режимах двигуну може бути недостатньо палива, що призведе до «зіскакуванню» системи на бензин (електроніка вирішить, що в балоні газ закінчився) або до роботи двигуна на збіднених сумішах і запалюванню лампочки помилки відповідно, що дуже шкідливо для двигуна . Можна звичайно обмежити діапазон роботи мотора на газі на рівні 3500 об / хв. і сказати, що «газ для економії, а не для гонок», але мені здавалося, що в якому режимі експлуатувати автомобіль вирішує господар автомобіля, а не установник газового обладнання. Та й безперервні перемикання туди - сюди можуть не піти на користь автомобілю

І, нарешті, газові форсунки.

Далеко не всі установники розуміють, що не можна ставити які завгодно форсунки на який завгодно мотор. Біля кожної форсунки є характеристики часу спрацьовування, точності дозування і продуктивності (потужності). Ось ці тонкощі і викликають у недосвідчених установників ступор, а іноді і досвідчених здатні загнати в глухий кут. Залежно від експлуатаційних характеристик, серед яких: загальний ресурс, ремонтопридатність і країна виробник взагалі не є значущими параметрами, вартість комплекту форсунок для чотирициліндрового автомобіля може відрізнятися в чотири рази. Не хвилюйтеся, у випадку встановлення газового обладнання «недорого», вам поставлять самі недорогі форсунки або майже найдешевші, зате ремонтопрігодним, причому регулярно, і здатні пробігти більше двохсот тисяч кілометрів. Якщо на вашому автомобілі встановлений цілком сучасний двигун, одночасно цілком потужний і порівняно економічний з високою точністю дозування палива - він змусить працювати ваші недорогі, але ремонтопрігодним форсунки в таких режимах, для яких інженери їх не проектували. У цих режимах точність дозування буде ледь укладатися в ± 20% і це без урахування поправки по повного місяця. І знову ж на таких газових форсунках ваш автомобіль запрацює на газі і навіть поїде. І їздити буде цілком непогано, правда може бути перевитрата газу, і лампочка помилки буде періодично повідомляти, що ми в суміш не потрапляємо, і каталізатор погано працює. Найімовірніше і посмикування будуть, але якщо їздити акуратно то, швидше за все ви їх не помітите і наслідків для мотора, якщо їздити акуратно, буде менше.

Справедливості заради необхідно відповісти, що такий дешевий комплект буде цілком непогано працювати на десятці жигулі і на деяких інших автомобілях, а на Ланосі вже не буде, але це специфіка. Якщо спробувати підбити статистику то вийде, що для 20% моделей автомобілів такий комплект буде цілком підходити, до 30% моделей автомобілів зможуть цілком терпимо працювати на такому комплекті при деякому майстерності установників.

Природно, що людина, так що встановив раз у житті газове обладнання, буде і сам не радий і іншим у фарбах все опише, а якщо так газове обладнання встановлено у цілої групи людей, то ймовірно вони вирішать, що так воно працює у всіх і так і повинно бути.

З протилежного боку є люди, які вислухавши такі страшні історії, вирішують, що треба встановити найдорожче газобалонне обладнання, і воно точно буде працювати добре. Це думка також неправильно, так як дорогим обладнання може бути не обов'язково тому, що воно хороше, а хоча б тому, що його везуть здалеку і там де воно проводитися дорого коштує праця, а при найближчому розгляді нічого особливого.

Тоді частина людей намагається самостійно у всьому розібратися, вивчити купу форумів в інтернеті і далі вимагати від установника якийсь комплект обладнання, який, за відгуками начебто повинен добре працювати. Ну, цей подходбезусловно краще пошуку найдешевшого тому, що «скрізь все однакове» або навпаки найдорожчого «щоб точно все добре працювало». Але цей підхід також невірний з ряду причин. Не будьте впевнені, що ви за два тижні читання форумів в інтернеті зрозумієте в тонкощах установки газобалонного обладнання, коли багато установники з цим не розібралися за роки щоденної роботи. Крім того, частина інформації на форумах просто не відповідає реальності хоча б тому, що порадником може, виступати такий же дилетант, як і ви, просто випереджаюче вас на тиждень або людина якій просто пощастило з монтажником. Мало просто вибрати комплект обладнання, потрібно ще, щоб установник вмів з ним працювати, а інакше працювати воно буде також як і «недорогий» комплект, зате у установника буде можливість послатися на вибране вами обладнання.

Якщо Ви збираєтеся встановити газобалонне обладнання, то вам треба не комплектверно вибрати, а інсталяційний центр, який сам правильно вибере комплект, правильно його встановить, і потім буде обслуговувати ваш автомобіль. А ось в цьому ми постараємося вам допомогти.

Успіху Вам і віримо ця стаття збереже ваші нерви і гроші.скачать dle 10.3фильмы бесплатно
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
^